onsdag 3 december 2014

Fullt ös

När jag tog denna bild idag var klockan cirka 15:45. Månen var stor och rund klockan 15:45, det är ju helt galet.

Då började jag drömma mig bort till Spanien. Där skulle det var ljust flera timmar till. Blir nog en tripp dit nästa år.

Klockan är som vanligt alldeles för mycket och jag ska strax sova. Denna vecka är det verkligen fullt ös. Jag har prov eller inlämningsuppgifter varje dag plus att jag jobbar så fort jag får en ledig minut.

Fast jag tycker att det är riktigt roligt att jobba. Det ligger i närheten av skolan, så jag kan bara gå emellan under håltimmarna.

Imorgon har jag ett stort prov på engelska. Skulle verkligen behöva mer sömn inför provet. Det är inte så konstigt att min hals aldrig blir bra med tanke på stress och dålig sömn. Men men, vila får jag göra en annan dag.

Jag längtar verkligen efter jullov. Tre veckor ska jag och tjejerna vara lediga. Känns verkligen som att det behövs nu.

Inga kommentarer: