fredag 15 mars 2013


Var tvungen att ta kort på min frukosttallrik. Såg lite rolig ut. Som en rolig gubbe. Lägg märke till att jag har barntallrik. Gör alltid min frukost på barntallrikar. Känns som om jag inte använder lika mycket disk då. Haha, vet inte var jag har fått det ifrån. Efter frukosten blev det mys hos mamma innan det var dags för godaste lunchen.
Ni som har möjlighet att prova räksalladen på Blå katten i Mariefred, gör det. Det är den godaste salladen jag ätit. 75 kronor kostar den och då ingår dryck eller kaffe/te.
Vi gick även till biblioteket som är så mysigt. Helmina organiserade bland filmerna och satte kuddar på alla stolar ifall någon skulle vilja sätta sig. Helmina fick jag släpa ut därifrån. Vi kom ut med tre filmer och en bok. Sedan åkte vi till mamma och tittade på Alla vi barn i Bullerbyn som vi bland annat lånat. Blev en riktigt mysig fredag. Hoppas att helgen fortsätter i samma anda.

Inga kommentarer: