onsdag 20 mars 2013

Bajs


Nu ska jag krypa ner bredvid min lilla stora tjej. Lite för sent. Borde ha lagt mig för längesen. Fredrika vaknade ungefär fem gånger i timmen natten som var. Så idag har jag gäspat konstant känns det som.

Imorgon ska jag försöka vila på dan i alla fall. Det är redan torsdag. Helt sjukt vad veckorna går fort. På fredag har jag lovat Helmina att vi ska till Tuna busland. Hon har tjatat om att åka dit i veckor. Alla flygplan hon ser är på väg till buslandet säger hon.

Annars är det mycket bajs just nu. Vi äter bajs, vi ska hoppa på bajskorvar, det flyger bajskorvar och vi har bajskorvar i kylen. Mycket bajs blir det. Tur att hon har två föräldrar som aldrig kommit ur bajsstadiet. Det är ju faktiskt väldigt roligt vilken fantasi barn har.
Published with Blogger-droid v2.0.10

Inga kommentarer: