tisdag 26 mars 2013

Äntligen gympa

Sitter och äter en god omelett med massa tomater och riven parmesan på. Idag kom jag äntligen iväg på gympan. Trodde att jag skulle ha tappat så mycket och inte orka någonting. Men jag kände mig piggare än piggast. Kändes som om jag hade kunnat ge mig ut och sprungit efter, så himla skön känsla. På torsdag ska jag även till tjockisdoktorn. Det ska bli intressant.

Helmina fick vara hemma från dagis idag. Hela morgonen var kaos, så jag gav upp och lät henne vara hemma. Det blev en supermysig förmiddag hos mormor och morfar. Väl hemma ville Helmina baka och eftersom Emmis hade bakat syltkakor igår, så ville Helmina också det så klart.

2 kommentarer:

Mahatma sa...

Tjockisdoktorn? Sötaste tjejen med två tofsar ;)

Änglamamma sa...

Haha, kallar henne det. Vet inte riktigt vad hon är.