måndag 10 december 2012

Vår morgon

Är så trött, men vill gärna dela med mig av vår dag för den har varit så mysig och intensiv. Ingen rast ingen ro. Från att ha sovit hela nätter så har Fredrika börjat äta tre gånger per natt. Därför blir jag så mycket tröttare på kvällen känner jag. Hon är nog inne i en tillväxtperiod.

Helmina somnade vid 21:00 och Fredrika vaknade två minuter senare, så därför gör jag ett försök nu när hon somnat igen med att fixa allt jag behöver göra på datorn innan klockan blir alldeles för mycket. Mats är iväg på möte.

Dagen började med luciaträning eftersom Helmina skulle vara lucia på öppna förskolan för en massa pensionärer. Vi åt en god frukost tillsammans. Det var så mysigt. Imorgon är det dags för dagis och då hinner hon oftast bara ta en flaska välling till frukost.

Efter frukosten tittade hon på tipp tapp tipp tapp på youtube hundrafemtio gånger. Är nog hennes favoritjulsång.

Inga kommentarer: