söndag 2 december 2012

Dagen

Hann med lite utelek i kylan idag med världens bästa grabbar.
Helminas första snöängel.
Trolla fick också komma ut och busa. Hon gillade verkligen snön.
Inne blev det fika innan vi begav oss på julmarknad. Mina tår höll på att frysa ihjäl, så vi blev inte så långvariga.
 Köpte fina stöpta ljus av Veronica till adventsljusstaken. 
Tacos till middag innan jag skulle iväg för att hålla i ett Tupperwaredemo. Det är verkligen inte min favoriträtt. Men Mats älskar det och han får det ungefär en gång om året. Eller får och får, han får laga det själv.

Nu är jag helt slut och sängen skriker efter mig. Eller jag skriker efter sängen. Imorgon blir det öppna förskolan efter att vi hållit oss hemma en hel vecka.
Helmina matar lillasyster med tuttemjölk säger hon.

2 kommentarer:

julia sa...

Konstigt att du inte gillar tacos när du bara har det där futtiga i din. Jag ska bjuda er på riktigt god tacos. Hemma hos oss är bröden propp fulla med allt från fetaost till spenat ;)

Änglamamma sa...

Haha, jag gillar inte själva grejen med att blanda ihop så mycket grejer.