fredag 17 februari 2012

Tyramys

Blev våffellunch hos mormor och morfar. Sedan bar det av hem igen för att få lite kvalitetstid tillsammans med Tyra. Det blev Barbie-lek. Helmina hittade lite småbilar som hon tyckte skulle stå på Barbiebilen. Längtar tills Helmina sitter och leker med sådan fantasi. Gick och småfnittrade för mig själv när Tyra körde barbiebilen till doktorn som mötte upp dem och pratade om att patienten var så fin i sin röda klänning, så sött.

Det blev köra runt varandra med gåbilen-lek. Helmina skrattade högt när Tyra körde jättefort. De lagade mat i Helminas kök. När jag frågade vad det bjöds på så var det sådan mat man fick innan man dör. Men det ville jag inte ha så jag fick ett glas mjölk istället.
Nu har jag skickat iväg lite e-post som jag dragit ut på alldeles för länge. Helmina sover som en stock och jag ska lägga mig på soffan och passa på att vila lite.
Published with Blogger-droid v2.0.4

Inga kommentarer: