fredag 24 februari 2012

Gråtattack

Ibland känns det som om det inte finns något stopp på gråten. Började tänka på pappa och fick en sådan gråtattack. Men samtidigt är det så skönt att få gråta av sig. Jag tycker det är så viktigt att gråta och prata om sin sorg. Det gör det lättare att ta ett steg framåt. Sen kan man ta tre bakåt. Det är så olika hur man mår och så.


Jag är så tacksam över att vi har Helmina. Hon gör allt så mycket lättare under dagarna. När hon sover så kommer tankarna och gråten. Hade varit så skönt att få träffa min kurator idag men fick boka om tiden. Känns alltid skönt efter att jag har varit hos henne. ,Ska även gå på Spädbarnsfondens möte snart. Var en evighet sen jag var där. Ska också bli väldigt skönt att gå dit. Nej, nu ska jag sova. Man vet aldrig hur natten blir.


Published with Blogger-droid v2.0.4

Inga kommentarer: