fredag 2 december 2011

Mångfaldens hus






Det blev lunch på Mångfaldens hus idag. Världens godaste caesarsallad åt vi. De har ju även så mycket fina saker. Kan verkligen rekommendera ett besök dit. Blev inga termobyxor. Men lite mat från Willys kom jag hem med. Kan verkligen inte rekommendera ICA i Järna. Vilka överpriser. Vi stannade där för jag behövde några grejer som inte fanns på Willys. Det var första och sista gången jag gick in där. Fast hur ofta är jag i Järna?

Eftermiddagen blev mysig med en god, krämig pastarätt, som innehåller bland annat ruccola, rostade pinjenötter, parmesan och soltorkade tomater. Vi blev sittandes länge vid matbordet och pratade mycket om pappa. Mamma var här så vi grät och pratade om allt som hänt. Helmina satt i Mats knä och ville komma över till mitt när vi satt där vid bordet. Sedan tar hon upp servetten som ligger på bordet och försöker torka mina tårar. Tänk att hon bara är elva månader, min fina lilla duktiga tjej.

Published with Blogger-droid v2.0.1

Inga kommentarer: