onsdag 17 november 2010

Lite lyx och en stolt faster

Jag hade lyxkväll igår. Ville så gärna kolla på Desperata husfruar och bada samtidigt. Hade jätteont i svanken och en ond foglossning. Då tog min kära husband och fixar så jag kunde bada och titta på Desperata husfruar. Han drog tv:n till badrumsdörren och jag låg där som en nöjd prinsessa.

Snart ska jag ge mig iväg för att plocka upp mormor. Vi ska in till Strängnäs och leta nya julgardiner till henne. Men först måste jag berätta att jag idag är en mycket stolt faster. Min lille prins har lärt sig simma med armpuffar innan han fyllt två år. Han är i Florida och övar men här kan du se hur duktig han är. Känns som de varit borta en evighet nu. Saknar min fina lilla kille. Han kan bara titta på en och skina upp som en sol, man blir så varm i hjärtat av honom.

Inga kommentarer: