tisdag 16 november 2010

Lyckligt lottad

Jag har skrivit det förut men skriver det igen - åh vad jag är lycklig som har Mats. Nästan varje dag skickar han små fina kärlekshälsningar till mig. Nu när jag kom hem och satte mig vid datorn hade jag två helt underbara mail. Jag blir så varm inombords.

Jag är så lyckligt lottad som har en så fin själsfrände. Har inget av allt vi varit med om särat på oss, så finns det inget som kan göra det. Längtar varje dag tills han ska komma hem. Vi behöver inte göra något tillsammans. Det är bara vetskapen av att han finns där i närheten som gör mig trygg. Han kommer bli världens bästa pappa. Är så lycklig att vi har varandra och en fin och trygg miljö för våra barn att växa upp i. Jag kan inte ens med ord beskriva hur lyckligt lottad jag känner mig ibland. Låter nog bara väldigt larvigt om jag skulle beskriva det med ord.

Inga kommentarer: