torsdag 24 april 2014

Emma grön

Idag har jag lunchat på Emma grön som har tagit över golfrestaurangen. Har varit på deras ställe vid väg 55 en gång och ätit lunch tidigare. Då blev jag inte så såld. Maten var god, men den passade inte in på det lilla stället. Nu gör maten sig mycket bättre i finare större lokal. De har renoverat jättefint och jag älskar tapeten. Funderar till och med på den i hallen.

Åt en väldigt god caesarsallad. Maten och  restaurangen får fem + av fem möjliga. Men personalen får minus. Jag tycker att man ska vara serviceminded när man jobbar inom butik, café eller restaurang. Lite extra minus när en i personalen sätter sig och röker med sina polare två bord bort, väldigt sunkigt.

Jag kommer definitivt att gå tillbaka,  men inte så ofta som jag hade gjort ifall personalen varit mer serviceminded.

Inga kommentarer: