tisdag 5 november 2013

Sjuk

Klockan är tre på natten och jag kan inte sova. Har legat sjuk sen i måndags kväll. Hela natten hade jag över 39 grader i feber och på morgonen hade jag 40 grader. Kan inte komma ihåg när sist jag hade så hög feber. Usch, vad ynklig man blir. Orkar ingenting och ont i hela kroppen har man också. Nu har jag bara strax under 38. Hoppas verkligen att febern är på väg bort nu. Eller, så är det Alvedonen som verkar fortfarande.

Magen har varit kaos sen i måndags morse. Trodde bara att det var tillfälligt men icke. Så något samband har det. Har verkligen inte tid att vara sjuk, har massor att göra på jobbet.

Fårnog lägga mig och fortsätta titta på en jättedålig serie som jag inte kan sluta titta på. Pretty little liars heter den. Verkligen jättedålig, men måste ändå se vad som händer. Måste roa mig med något när jag inte kan sova.

Inga kommentarer: