torsdag 28 juli 2011

Kluven

Känner mig väldigt kluven just nu. Är så lycklig med min lilla prinsessa samtidigt som saknaden efter pappa kommer mer och mer. Tittar på kort på honom och kan inte fatta att han är borta. Han var ju nyss här. Saknar honom så enormt mycket. Casper pratar mycket om sin farfar. Han vill titta på hans morgonrock och undrar när han ska komma ner från himlen.

Idag har jag och mamma i alla fall varit med pensionärerna till Hedlandet och ätit gös som Börje har fiskat och mamma lagat till. Gott var det. Mamma gör den bästa fisken. Jag har så svårt att beställa fisk ute på restaurang. Blir alltid lite besviken eftersom mammas oftast är godare.

1 kommentar:

Anonym sa...

Mysigt ni har det. Inte behöver du känna dig kluven hjärtat, tiden att få sörja och få vara ledsen behövs även om det finns saker som man är nöjd med i livet. Saknar dig min bästa och min Jabba såklart :)