fredag 7 mars 2014

Hur svårt kan det vara?

Jag har gjort iordning en liten korg i vårt badrum för tandborstar och dylikt. Jag hatar saker på bänkar och vill ha lättstädat. Även om jag kan tycka att det är fint med en massa krimskrams framme hos andra så tycker jag att det bara ser stökigt ut hemma hos oss med det. Nu till det som jag stör mig på. Mats han fattar inte att tandkrämen ska tillbaka till korgen. Han tar den ur korgen men sedan är det som om han hjärna inte kopplar att den ska tillbaka till samma plats som den kom ifrån. Han har en tendens att lägga den på alla ställen förutom i korgen.

Egentligen inget stort problem, men jag blir ändå irriterad när den ligger bredvid. Jag är verkligen pedantisk i vissa avseenden. Hoppas att han läser detta och tänker till lite extra nästa gång. Han är inte hemma just nu och då passar jag på att skriva av mig lite.

1 kommentar:

Lillsickan sa...

Hihii, jodå tydligen kan det vara väldigt svårt . Det är nog inte bara i ert hus där det sker sånt fenomen att det inte kommer tilbaks på sin plats. Vi har det lika hos oss , jag kan ochså tycka det är lite mysigt när andra klarar av att ha lite saker framme, men jag klarar inte av det, var sak på sin plats