måndag 31 mars 2014

Dyr handling

Varför känns det alltid som att man handlar så lite och så blir det ändå alltid så dyrt i kassan? Många tycker att Linas matkasse är dyr. Men tar man och handlar allt för en veckas middagar så blir det ganska dyrt. Här får man allt direkt till dörren och även ett fint recepthäfte.
 
Vi funderar på att gå ner till tre dagar i veckan istället för fem eftersom vi får väldigt mycket rester. Glöm inte att använda koden K1716810 ifall du bokar din första kasse så får du en gratis fruktkasse med din första leverans.

Kom nyss från affären och handlade knappt någon mat utan lite annat nödvändigt. Ändå gick det på över femhundra kronor. Dock var det ett paket blöjor och det är så dyrt. Köpte även våtservetter. Det är verkligen dyrt här i Sverige, i Spanien är våtservetter väldigt billigt. Mat är också billigare i Spanien. Åh, vad jag längtar till Spanien nu. Blir nog en tripp dit i höst igen.
 
Nu ska jag vila en stund. Känner mig inte alls kry. Tror att jag har fått ögoninflammation. Vaknade med två kladdiga ögon imorse. Sedan ska jag iväg för att jobba lite.

Inga kommentarer: