onsdag 15 augusti 2012

Me & I



Helmina hjälpte mig att göra tårtan till Me & I partyt. Glömde helt bort att ta kort på den. Men lika bra var det eftersom det nog var bland de fulaste tårtor jag gjort. Men nästan hela gick åt, tur var det för varken jag eller Mats är några tårtätare. Träffen blev väldigt lyckad och det kom massor av gäster. hann väl knappt prata med hälften. Helmina blev i alla fall två tröjor och ett par byxor rikare. Älskar deras kvalité, perfekt att ha på dagis. Supertrevligt blev det i alla fall.



Helmina var nöjd med alla skor hon kunde prova i hallen.

2 kommentarer:

julia sa...

Haha, på översta bilden såg jag inte att Helmina står på en pall. Ser ut som hon står på golvet, så jag tänkte fan vilket lågt kök dom har! Måste vara skitjobbigt. Så tänkte jag att ni hade värsta tekniska köket som gick att höja och sänka :p men sen syns det ju på den andra bilden att hon står på en pall :) hoppas allt går bra med nytillskottet! Kram!

Änglamamma sa...

Haha, vad rolig du är. Har du sovit dåligt:-) . Kram