tisdag 3 juli 2012

Tupperware




Idag har jag varit på mitt första Tupperwareparty. Det var även Stellans första och han var yngst av alla gäster. Partyt var supertrevligt ordnat av Cicci på hennes balkong. Jag som inte skulle köpa något eftersom jag redan köpt två kannor som jag är sjukt nöjd över. Var till och med tvungen att demonstrera för Mats hur täta de är. Tupperware hade nämligen ett specialerbjudande vid midsommar och man kunde köpa dessa kannor till ett bra pris. Tur som jag har så är det ju Ciccis syster Paulina som säljer, så jag fick ett hett tips om dessa kannor och kunde inte motstå.

Åter till att jag inte skulle köpa något. Kom i alla fall hem och hade lagt en order på två saker, fast jag hade kunnat beställa halva katalogen. Visst kostar det men jäklar vilken kvalité. Vi har några burkar från Tupperware som kommer från Mats barndomshem och de ser ut som nya. Jag beställde bland annat en  istärningsbricka. Det roliga var att jag senast igår satt och bläddrade i deras katalog och skrattade och undrade vad det var för några som köpte just en sådan när man kan köpa en på Ikea för typ en tia. Men efter att Paulina hade visat oss denna så stod det en på allas beställningslistor. Så jäkla smart och hur bra som helst när man bland annat ska göra smakportioner.

Så nu ska jag boka in ett Tupperwareparty. Jag gillar ju att ordna sådana partyn och speciellt med saker jag gillar och tycker är bra. Vill du också boka ett party så kan du maila Paulina på paulina.danielsson@gmail.com .

Inga kommentarer: