måndag 19 juli 2010

Tips på spa?

Nu har jag myskväll. Har gjort i ordning mozzarella med tomat och basilika. Det är mitt måndagsgodis. I morgon ska vi göra storstan med mamma och pappa. Vi ska passa på att bjuda dem på middag eftersom pappa byggt uteköket åt oss.

Tänkte höra om det är någon som har ett bra tips på något spa? Mats ska nämligen till Syd-Korea i slutet av september. Min barnmorska avrådde mig från att åka med eftersom jag gått så långt i graviditeten. Hans musketerarkår har blivit ditbjudna av Koreanska staten för att fira 60-års befrielsen av Seoul. Eftersom jag inte kan följa med så tänkte jag att jag ska unna mig en spavistelse. Det är jag värd.

1 kommentar:

Lilla P sa...

hejsan. vet att det ska finnas ett fint spa i norsjö... vet inet vart du bor så är svårt att rekommendera något. kram