lördag 17 juli 2010

En fantastisk dag

Jag är så himla glad idag. Jag behövde verkligen det där ultraljudet. Känns ännu roligare att veta att det är en liten syster Alfons ska få. Just nu har jag ingen känsla av att hon ska dö i magen. Men det kanske kommer. Men just nu ska jag suga in varje minut av denna lycka.

Idag ska Elle firas. Det blir poolparty hos dem. Ser fram emot det. Tråkigt att Mats inte kunde följa med. Skjutsade iväg honom på svensexa idag. Vi ska på bröllop i Kalmar om några veckor. Jag får väl hämta en lagom dragen husband inatt.

Det ska bli regn idag också. Det är toppen. Vårt gräs behöver verkligen det. Ingenting kan nog få denna dag att bli dålig. Just nu känner jag mig otroligt lyckligt lottad.

1 kommentar:

Christina sa...

Jag är glad för er skull också! Njut Anna, som du skrev, av graviditeten. Nu är det er tur!