torsdag 22 juli 2010

Grillkväll på Anna på torget




Idag fick vi lyssna på Lillstrumpans hjärta. Vi kommer även få gå på ultraljud så ofta vi vill. Det är skönt att lyssna på hjärtat men ultraljudet är mycket mer lugnande. Att få se det lilla livet röra sig och se hur hjärtat slår.

Vi hade bokat bord på Anna på torget mot kvällen med Karin, Victor och Alice. Vi tog något att dricka i solen först. Sedan bar det av till grillbuffén. Så god mat och trevligt med en bra trubadur. Hade kunnat sitta där hela kvällen. Innan vi åkte hem tog vi en promenad i hamnen. Gud vad jag älskar att bo i Mariefred sådana här mysiga kvällar.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej,

Jag heter Maria och av en ren slump så kom jag in på din hemsida.
Jag sökte på Anna på torget och så kom jag in på din blogg, måste ha varit ödet.

Jag bor också i Mariefred och vi förlorade vår son Lucas jan 2008. Han dog i min mage i v 37.
Man hittade aldrig felet. Han ver helt frisk.
Jag vet exakt vilken sorg ni har och allt ni nu går igenom när ni väntar barn igen.
Vi fick en till son feb 2010, Simon. Helt underbar liten kille.
Om du vill så får du gärna maila mig.
Maria@golfplaisir.se

Kram från en änglamamma