lördag 5 december 2009

Nu jäklar

I tordags så var vi på Spädbarnsfondens träff. Det var jätteskönt att prata av sig lite. Träffade en ny tjej ifrån Strängnäs som jag ska ta en fika med någon dag. Skönt att träffa någon utanför alla träffar. När man är på träffarna är det som en bubbla. Jag pratar inte om det vi pratat om med andra. Andra förstår inte på samma sätt. Så därför är det skönt att träffa någon utanför bubblan och prata. Vi kom även fram till att vi har en gemensam bekant. Hon verkar iallafall jättetrevlig och rolig så det ska nog bli bra.

I går så körde jag mitt första pass på Hälsoskaparna. Det var Easyline, otroligt kul. Har lite träningsvärk i armarna idag, då har det iallafall gett något. Ska försöka gå på det passet varje fredag. Det var inte så mycket folk heller. Jag tycker det är jobbigt när det är för många. Jag och Mats ska försöka gå dit och träna när han kommer skapligt från jobbet. Men vi har iallafall sagt att minst två gånger i veckan måste vi gå. Så nu jäklar kör vi så det ryker.

1 kommentar:

Jessica sa...

Go you!!!!! Ni rockar fett!!!!