tisdag 10 februari 2015

Tanka D-vitamin

Sedan jag vilade en och en halv vecka från träningen så känner jag mig starkare än någonsin. Hade ett virus i kroppen som har bråkat med mig i flera månader. Kanske inte så konstigt att jag inte klarat av alla övningar på samma sätt eftersom jag har blivit så trött fort.

Men nu är jag som en ny människa och kan verkligen ta ut mig på gymmet. Det är verkligen en fantastisk känsla.

Efter gymmet idag så åt jag lunch ute och passade på att även plugga ute medan solen tittade fram. Fantastiskt skönt.

Ärligt talat så var jag vansinnigt trött efter skolan och tänkte åka hem för att lägga mig och vila, men tänkte att träningen gör mig pigg och sedan lite sol på det. Blev pigg och det kändes så skönt att jag gjorde det efteråt.

Det gäller liksom att bara ta tag i det innan man hittar en massa ursäkter. Man får försöka tänka på slutresultatet. Jag försöker tänka -Mår min kropp bra av detta?

Inga kommentarer: