söndag 7 december 2014

Andra advent

Dagen har bestått av lek och bus. På förmiddagen körde jag iväg man och barn så att jag kunde få plugga i lugn och ro. Nu är klockan 22:00 och jag sitter fortfarande här. Har massor kvar, men är en bra bit på vägen. Barn och man sover redan.

Lykke kom även och lekte på eftermiddagen. Hon och Fredrika är kompisar. De pratade i telefon igår, var så gulligt så. Fredrika gick runt med telefonen och berättade för Lykke om vår gran och visade julgranskulor. Älskar att barn inte alls har koll utan står och visar som om den i telefonen ser. Var så roligt att Fredrika fick hem en kompis för en gång skull.

Jag har tre redovisningar denna vecka som jag håller på att jobba med. Bäst att fortsätta. Längtar redan till nästa helg. Då gör jag storstan med fina vänner. Denna vecka blir nog lika tuff som den förra. Det väntas en massa jobb och plugg, men jag ska inte klaga för snart har jag jullov i tre veckor, som jag längtar. 

Inga kommentarer: