måndag 23 december 2013

Ingen julkänsla

Känns som om vi har hunnit med en hel del idag. Helmina har hunnit leka med sin bästis,  vi har haft ett band och spelat alla instrument vi hittade innan det var dags för läggning. Jag och Fredrika stod för sången. Ibland undrar jag vad folk skulle säga ifall de såg oss. Roligt har vi i alla fall.

Efter att barnen somnat blev det fix i köket inför morgondagen. Drack flera glas bubbel så att det skulle gå lättare att stå i köket halva kvällen. 

Nu ligger jag i sängen utan någon som helst julkänsla. Allt har förändrats sen pappa dog.  Har inte alls samma julkänsla och det känns som om vi lika gärna hade kunnat vara utomlands.

Tänkte i alla fall se ifall min nya penna som ska få tänderna vitare fungerar. Ska blända alla med mitt leende.

Inga kommentarer: