söndag 25 maj 2014

Vilken helg

Har precis duschat bort bakissvetten efter dagen. Nu ligger jag i sängen och är galet trött. Vilken jäkla helg, intensiv men så himla rolig.
 
Igår var vi på försommarfest. Både jag och Mats blev rätt glada i hatten. Det bjöds på mat och en massa god dricka. Första hemmafesten jag har varit på som haft tre dansgolv. Vi började dansa på gräsmattan, sedan på altanen och innan vi tog taxin hem så var det dans i köket. Lite vingliga och glada åkte vi hem strax efter 01:00.
 
Tack och lov att det inte blev senare då jag skulle till Gröna lund med Helmina idag. Orkade knappt ta mig ur sängen idag, men vi kom iväg i alla fall. Hade en supermysig dag på grönan med Helmina,  Karin och Frank. Blev en perfekt mors dag. Vi hade VIP biljetter och fick sitta vid scenen under konserten. Det var nämligen Childhood dagen på grönan. Barnen uppskattade det, mest Mojje som kom och sjöng. De tittade även på en sjörövarteater. Helmina var så glad och nöjd med dagen. Mats kom och hämtade oss innan 20:00.
 
Nu måste jag sova. Klockan ringer 05:30 imorgon. Känns skönt att det är kort vecka. Jobbar bara måndag och tisdag denna vecka. På onsdag väntar annat skoj.

Inga kommentarer: