onsdag 25 september 2013

Färdigt

Sedan vi kom hem i söndags har vi möblerat om. Helmina har fått köket upp till sitt rum och nu känns det som om det är klart. Fattas bara något på väggen vid soffgruppen. Mattan och de två giraffkrokarna släpade vi med hem från Spanien. Kommer från Zara home. Älskar krokarna som fanns i olika färger och med olika djur. Bokhyllan är från mitt flickrum. Den är så liten och nätt, passar perfekt i ett barnrum.

Nästa projekt är Fredrikas rum. Men det är ingen brådska eftersom hon fortfarande sover inne hos oss. Just nu ligger det även ett berg av kläder därinne som ska ner i hennes byrå. Men först måste jag rensa ut sådant hon växt ur. Försöker sälja av så mycket som möjligt på en gång. Annars blir det bara liggande.

Imorgon ska jag ha en hemma dag helt själv hemma. Vet inte när jag hade det sist. Får samla lite energi eftersom jag börjar jobba på måndag. Känns konstigt och lite spännande samtidigt. Sökte även en tjänst igår som jag så gärna skulle vilja ha. Nu är det bara hålla tummar och tår.

Inga kommentarer: