söndag 16 juni 2013

Taxinge slott

Vilken fantastisk dag vi har haft. Först gjorde vi en massa nytta hemma. Lite av det som man dragit på alldeles för länge. Sedan hoppade Mats och Helmina på tåget och jag och Fredrika tog bilen, så möttes vi i Taxinge. Där blev det lek, fika och en massa mys. Lite impulsivt tog Mats och Helmina Majabåten hem. Då har vi skaffat kort för att åka den också. 200 kronor för en hel familj, då får man åka fritt mellan Mariefred och Taxinge. Det tycker jag är superbra. 
Fredrika var så glad när hon fick gunga. Helmina är alltid glad av att få gunga. Det är nog det bästa hon vet. Hoppas bara att hon lär sig gunga själv snart.

Älskar mina nya Moheda.
En liten dam som var sugen på chokladboll.
Blev lite sentimental när jag stod där och vinkade av dem.Är så lycklig över min lilla familj. Känns underbart att våra barn får växa upp i denna vackra lilla stad precis som jag.

Inga kommentarer: