måndag 18 februari 2013

Modevisning

Blev en supermysig dag i Stockholm. Vi lunchade med Karin och Hannah. Karin hade med sig en massa fina presenter till tjejerna. Matchande koftor till dem, klänning till Helmina och hårspännen. Sedan hade hon köpt lite kläder åt mig när LIVLY hade utförsäljning. Så Helmina hade modevisning för oss när vi kom hem. Blir svårt att välja klänning till kalaset på lördag.

Hittade även en present till Stellan som är födelsedagsbarnet. Fick smyga inne i butiken för Helmina hade hittat en bebisleksak hon bestämt skulle ge till honom. Så jag ställde tillbaka den och skyndade mig till kassan med en annan sak. Tack och lov märkte hon inget för annars hade det blivit liv i luckan.

Nu blir det sängen för denna trötta mamma. Får dela den med min man och en snurre sprätt. Förhoppningsvis sover tjejerna gott efter en heldag i huvudstaden. Vet inte när sist jag sov två timmar i sträck.

Inga kommentarer: