fredag 8 februari 2013

Glad tjej

Vilken underbar dag vi har haft. Imorse åkte vi till en gammal vän och fick hälsa på en massa djur. Eller, Helmina hälsade och jag stod på säkert avstånd. Hon fick mata alla djuren och sedan fick hon rida för första gången. Min stora lilla skrutta red en best till häst för första gången. Jag vågade inte gå nära hästen, men hon klappade, matade, borstade och red Bella som hästen heter. Hon var så stolt och tyckte att det var superkul. Hon fick även rida lite på en liten häst, men det var tråkigt sa hon. Haha, två år gammal och tycker det är roligare att rida en gigantisk häst som hennes mamma inte ens vågade gå i närheten av.

Men vi hade så mysigt och det var så roligt att få umgås med Anna. Sedan blev vi bjudna på en galet god kantarellpaj hos henne. Jag åt tills jag nästan kräktes. Efter det bjöds det på galet goda cupcakes som jag inte kunde hålla fingrarna borta från. Så nu har jag ätit för tre veckor framöver. Sammanfattningsvis kan jag bara säga att det var en fantastisk dag.

Inga kommentarer: