tisdag 2 oktober 2012

Tjejen som inte vill sova

Bara för att jag skrev att Fredrika sov och åt så bra igår, så har hon knappt sovit på hela dagen. Hon har bara tagit små korta powernaps. Men hon är nöjd för det och ligger och skrattar. Förhoppningsvis så sover hon bra inatt. Nu ropar sängen. Har inte hunnit göra så mycket nytta idag. Men förberett lite middagar för veckan i alla fall. Kokade gryta, det var inte igår jag gjorde det. Passade på eftersom Mats var hemma idag. Han opererade sitt öga igår, så därför fick vi mysa lite extra.

Imorgon ska jag försöka att gå in till dagis. Beror på väder och vind. Men mest hur snabba vi är på morgonen och hur det flyter på. Men jag tycker att vi har kommit in i en bra rutin på morgonen.

Vet inte vad det är för intressant med bloggen idag eftersom jag har haft mellan 400-500 besökare. Men det är jätteroligt så klart. Ni kanske har märkt att jag skriver slarvigare. Det är något strul med min dator som är helt ny för övrigt. När jag bland annat skriver så missar den bokstäver.

Inga kommentarer: