torsdag 11 oktober 2012

Feber

Ett grönt fint streck på kinden blir det om man ska kolla efter flygplan i köket samtidigt som man ritar med tuschpennor. Tur att vi köpte sådana som var lätta att tvätta bort. Idag är vi bara hemma och myser. Helmina vaknade inatt med 40 graders feber, lilla skruttan. Hoppas att hon är bättre imorgon, vill så gärna åka på Underbara barn mässan. Helmina ska få vara hos mamma då. Har precis ätit en god frukost. Idag unnade jag mig två smörgåsar, gud så gott det var. Jag är en riktig mackfia, så det är jobbigt att stå emot. Sedan är jag konstant sugen på allt jag inte borde vara sugen på. Tog en liten bit mörk choklad och det dämpade faktiskt suget lite.  
Funderar på att ta en promenad till Hjorthagen sen. Då har jag i alla fall gått mina tre promenader denna vecka och skulle jag gå mer så är ju det bara bra. Helmina kan få plocka lite löv som hon kan pyssla med sen ifall hon vill.

Inga kommentarer: