fredag 14 september 2012

Lördag

Underbart att vakna bredvid världens goaste tjej som ligger och klappar på en. Nu har de gått ner och jag hör hur de stökar i köket. Jag skulle passa på att sova lite till, men tror inte jag kommer att somna om.

Ligger här och kollar in facebook lite. Blir så himla trött på människor som beklagar sig och inte gör något åt saken istället. I detta läge handlar det om barn. Varför måste folk kommentera så mycket utan att veta fakta. De bara spyr galla utan att ha hört bådas sidor.

Sedan är det rätt underhållande att läsa där ibland också. Jag har förstått att det är väldigt viktigt att tala om hur mycket man tränar. Gärna dela med sig av någon app hur långt man gått, sprungit eller vad man nu har gjort.

Men nästan ingen vill talar om hur mycket de moffat i sig godis, pizza, chips eller vad det nu kan vara för fett.

Nej, nu tror jag att jag gör den övriga familjen sällskap.

Published with Blogger-droid v2.0.9

4 kommentarer:

julia sa...

Haha, träna vad är det!? Om du vill känna dig "duktig" så prata med mig. Chokladen är min bästa vän!! ❤

Änglamamma sa...

Haha

Anonym sa...

Haha vad männsikor är olika. Hellre inspireras av motion än vad folk stoppar i munnen. ;) Jag är hur stolt som helst över min träning! För några år sedan orkade jag ens göra hälften men jäklar vad jag har kämpat och drt kan jag visa hela världen! Stolt som en tupp!!! :) fast jag tycker också om choklad men jac tror imte folk är intresserade av att veta när jag äter den haha ;)// Elle

Änglamamma sa...

Det tycker jag att du ska vara. Du är grym. Men det var lite ironiskt menat och jag personligen bryr mig inte om hur mycket folk tränar eller vad de stoppar i sig.