söndag 21 augusti 2011

8 månader

Vart tog min lilla lilla bebis vägen? Jag satt precis och tittade igenom en massa kort på Helmina när hon var nyfödd. Jag kommer aldrig få tillbaka den tiden. Jag måste njuta mer av henne. Tiden går alldeles för fort. Hon är helt underbar nu och är i en rolig period och utvecklas något otroligt. Det kom en tår nu när jag tittade på korten för det känns som jag inte hann njuta tillräckligt när hon var så liten. Kommer knappt ihåg att hon var så liten. Det är ju bara några månader sen. Hon är fortfarande liten och min bebis. Vill att hon ska vakna nu så jag får pussa och klappa på henne. Det finns inte ens ord som kan beskriva min kärlek till henne.

Jag är så ledsen över att pappa inte får se hur hon utvecklas och växer. Jag hör ibland i huvudet vad han skulle ha sagt när hon gör vissa saker. Hon ska få veta att hon hade världens bästa morfar som gjorde allt för sina barnbarn.

Inga kommentarer: