torsdag 21 juli 2011

Nygårdsborna har kommit hem

Åh, vad härligt det var att se Nygårdsborna igen. Mest Lillebror och Casper så klart. Efter att pappa dog så har vi alla bott hemma hos mamma. Men nu var vi på semester på skilda håll och de kom hem igen igår. Man vänjer sig fort med att vara tillsammans så mycket. Det är tur att vi är en så stark familj, speciellt för mamma.

Inatt så sover vi hemma och brorsan med familj sover hos mamma. Imorgon ska jag och Helmina sova där. Fast jag tycker det är lite jobbigt att sova hemma nu. Vill gärna veta hur mamma mår. Finnas där för henne om hon blir ledsen. Fast jag vet själv att man behöver få gråta för sig själv då och då.

Imorgon ska jag även träffa Jonna. Det ska bli supermysigt. Hon är en kär gammal vän som betyder mycket för mig. Vi har en speciell relation till varandra och det har vi alltid haft.

Inga kommentarer: