måndag 4 april 2011

Fortfarande dålig

Helmina har börjat dra snuttisen över ansiktet när hon ska sova. Ibland måste jag kolla så att hon får luft. Just nu sitter hon i pappas knä och myser. Mats är hemma idag. Trodde att jag blivit bra i magen men icke. Vid halv fyra igår eftermiddag började jag springa på toaletten och bosatte mig sedan där tills nästan sex imorse. Känner mig rätt så matt nu. Är lite rädd för att mjölken ska sina eftersom jag bara fått i mig lite vatten.

Ska nog bädda ner mig i soffan och fortsätta jobba mig igenom min Mamatidning. Fast det är så svårt att låta bli att inte gosa med världens finaste tjej. Får riktigt sug efter henne ibland. Måste bara pussa och gosa med henne. Än så länge har hon klarat sig från magsjukan. Hoppas verkligen att hon slipper bli sjuk. Vill inte se min tjej lida. Tänk att man kan älska en människa så ofantligt mycket.

Inga kommentarer: