torsdag 23 september 2010

Hur ska jag klara två veckor?


Jag fattar inte hur jag ska klara av att vara utan Mats i två veckor. Det har gått lite över 24 timmar sen han åkte och jag håller på att längta ihjäl mig. Dagen har gått bra men på eftermiddagen blev det värre. Kvällen ska vi inte prata om. Det jobbigaste är nog att jag inte kan prata med honom när jag vill eller behöver. Vill bara att han ska vara hemma och hålla om mig.

Tur att jag har Casper som gör dagen lite lättare. Idag har vi varit på Hedlandet och ätit lunch med pensionärerna. Han låg och sjöng en timme innan han somnade lagom till Idol. Jag är helt slut, så nu ska jag också gå och lägga mig. Sov inte många timmar inatt eftersom Rasmus skulle kissa var och varannan timme.

1 kommentar:

Christina sa...

Du kommer klara det, men det blir jobbigt.
Så underbart att läsa om er starka kärlek, gör en riktigt varm.
Kramar till dig!
Cicki