fredag 3 september 2010

Fredag

Skönt med fredag. Längtar redan tills mina grabbar kommer hem och dagen har knappt börjat. Tog en extra lång sovmorgon idag eftersom Mats har med sig Rasmus till jobbet. Eller extra lång, för mig var den lång -jag vaknade strax efter nio. Mats måste vara halvt död idag. Han var på kräftskiva med sin herrklubb igår och kom hem sent i natt.

Ska snart göra mig iordning och åka in till Mariefred. Har ingen riktig ork än bara. Kanske hänger i soffan en stund innan. Känner mig lite nere idag. Känns som det finns miljoner saker att göra här hemma men jag har ingen ork längre. Det är något jag inte gillar hos mig. Förr hade jag inga problem med att laga mat, baka, pyssla och städa. Efter att Alfons dog så har jag ingen ork eller motivation. Jag kan få mina ryck ibland men det är mer sällan.

Inga kommentarer: