tisdag 13 oktober 2009

En bra tisdag

Casper var med och köpte blommor


Det behövs inte mycket för att göra en kvinna glad. Hittade en helt underbar Orkidé idag, den är den största jag sett och jag fick den för ett vrakpris. Har precis gjort i ordning den i köksfönstret, och på fredag så ska jag hämta en till. Grannarna kommer att bli gröna av avund när de ser dem. Det hade jag blivit. Väntar på mamma för vi ska ut och gå, ska bli så skönt. Sedan är det cykling som gäller. Känns så skönt när man kommit igång med träningen. Man mår så mycket bättre både psykiskt och fysiskt. Hittills så har det varit ännu en bra dag.

1 kommentar:

Mahatma sa...

Härligt att höra att du mår bra och har haft en bra dag! Vacker orkideé fick en liknande av min pappa på min födelsedag..hade aldrig sett så stora innan. kram Elin