torsdag 24 september 2015

Fullt ös medvetslös


Vilken vecka och den är inte över än. Bjuder på lite bilder från veckan. Tjejerna har varit på dagis och hemma två dagar då Fredrika blev sjuk. Vi har haft den minsta prinsessan här. Jag har bowlat med ena jobbet. Jag försöker få ihop två jobb och ett företag. Helmina fick en karate dräkt på träningen här om dagen. Hon är så stolt och glad över den. Vet inte hur många gånger hon satt på sig den.

Var ute och åt häromdagen med vänner och igår jobbade jag på en föreläsning om vardagspedagogik. Innan föreläsning åt jag galet god mat från Filippinerna.

Nu väntar jobb fredag, lördag och söndag. Dock känns det helt ok. Känner att jag snart måste dra i handbromsen och ägna mer tid åt företaget, men just nu går allt i ett.

Nu är det dags att gå upp. Hoppas att alla får en fin dag.


Inga kommentarer: