torsdag 19 februari 2015

Gynna det lokala

Heja Coop som har tagit in denna ekologiska pasta för barn. Finns även i bilar och djur. Kostar c:a 11 kronor. Tycker verkligen att det är prisvärt och mycket roligare för barnen att äta. Köpte även bönpasta för ett tag sedan, men det var tydligen bara jag i familjen som tyckte att den var okej att äta.
 
Nu måste jag vara på vår lokala Icahandlare att de får ta hem liknande pasta för barn. Jag gynnar faktiskt hellre vår lokala butik. Jag tycker att man ska försöka gynna alla sina lokala butiker. Dock så måste dessa i mina ögon ha ett gott kundbemötande.
 
Är jag i en annan stad och bensinen börjar ta slut i bilen då kan jag vänta med att tanka tills jag kommer hem, bara för att gynna vår lokala Statoilmack. Låter lite knäppt, men tycker att detta är väldigt viktigt, speciellt i en så liten stad som vår.

Inga kommentarer: