onsdag 15 oktober 2014

Tankar

Klockan är fem och jag kan inte sova. Är det min träningsvärk må tro? Kanske beror det på att vi ligger hela familjen i vår säng? Dock gillar jag närheten. 
 
Ligger och funderar på att jag måste bli mer ärlig och tala om för människor direkt hur jag känner, annars går jag bara och stör mig på det eller blir ledsen och besviken. Det är så otroligt mycket negativ energi som jag kan lägga på annat. Jag kan ge väldigt mycket av mig själv, men när jag inte får något tillbaka så blir jag ledsen och känner mig utnyttjad. Bättre att säga på en gång hur jag känner och lägga energi på människor och saker som jag känner glädje över. Positiv energi mår man mycket bättre av.
 
Jag måste erkänna att just nu är jag inte världens bästa på att höra av mig. Har fått tacka nej till två jobb som jag egentligen vill ha, men inte har tid för just nu. Jag har så mycket med skolan och mitt nya tränings- och kostschema. Jag har äntligen kommit på vad jag vill bli och jag måste då lägga mycket fokus på att nå mitt mål. Samtidigt som jag håller på att ändra mitt liv totalt. Det är en stor omställning och det kräver tid. Ska försöka att somna om en timme innan tjejerna vaknar. Känner mig inte alls trött, men måste försöka.

Inga kommentarer: