lördag 19 juli 2014

Kalasande

Det är Riddardagarna i Mariefred denna helg. Jag, Helmina, Ted och Kristin tog cyklarna in igår för att titta på tornerspelet. Blir väldigt imponerad varje gång vilken kontroll de har på hästryggen. Barnen var väldigt nöjda och somnade gott i cykelkärran.

Idag har vi varit på trevligt kalas och efter det åkte vi till brorsan. Där gjorde vi hemgjordpizza och åt tillsammans. Passade även på att bebisgosa. Sofie skrattade åt mig när jag tog en bild på oss, vackra unge. Hon är så otroligt fin. Vi åkte hem ett barn mindre eftersom Helmina stannade kvar.

Nu har vi bara en dag kvar att njuta innan Mats börjar jobba igen. Känns så tråkigt eftersom jag och tjejerna har tre veckors semester kvar. Nu ska jag försöka sova. Lär inte bli så svårt eftersom jag var ute igår kväll och har varit lite dagen efter idag.

Inga kommentarer: