torsdag 19 juni 2014

Sömn

Ligger här i sängen och orkar inte ta mig upp. Måste verkligen eftersom det är midsommarafton idag och klockan är redan åtta. Har massor att fixa innan vi ska ta lilla tåget till ängen som vi brukar. Det är mulet ute, men jag är glad så länge det inte regnar. Känns som om det kommer att bli en bra dag.

Var på Leos lekland igår med Ted. Barnen hade så roligt, man blir lite själv som ett barn på nytt. Gjorde hemgjord pizza igår och åt lite för mycket. Älskar hemgjord pizza. Köper väldigt sällan pizza eftersom det är mycket godare att göra själv. Tur att jag gick en mil efter.

Kom på att det nog är därför jag är så trött. Jag går och tar ut mig. Gick nästan en mil i förrgår och en mil igår. Sover som en gris på nätterna och är så trött på morgonen. Beror nog på det. Har faktiskt inte sovit så bra som nu på evigheter.

Nej, nu måste jag ta tag i måsten.

Inga kommentarer: