tisdag 6 augusti 2013

Oväntat bad

Då börjar även denna dag lida mot sitt slut. Helmina är iväg med mamma en stund och Fredrika sover. Känns riktigt lyxigt faktiskt.

Dagen känns som om den rusat iväg. Lunchade hos Tesse idag. Sedan slutade lite plaskande i fontänen med en dyblöt men överlycklig tjej. Tur att jag hade extrakläder med.

Helmina var i alla fall hur nöjd som helst, Fredrika var hur nöjd som helst över att titta på sin storasysters galenskap och jag var nöjd som hade två nöjda barn.
 
Blev även ett bvcbesök med en spruta i låret för Fredrika. Helmina mätte och tog hand om dockorna under tiden. Hemma blev det till att göra middag. Det blev köttfärsknyten med riven vitkål. Det är också ett recept som jag hämtat inspiration från Linas matkasse.

Nu ska jag beställa lite födelsedagspresenter åt Fredrika från Lekmer. Kan även tipsa om att på Letsdeal.se kan du för 239 kr köpa ett presentkort på Lekmer på 500 kr. Perfekt när jag ändå hade tänkt att handla där.

Inga kommentarer: