torsdag 18 juli 2013

Delad

Just nu skulle jag bara vilja krypa ner hos min stora tjej. Men det ligger en liten mammagris i vårt sovrum som säkert väcker hela huset ifall inte mamma är där.
 
Nästa alla som har två eller flera barn känner sig nog otillräckliga. Jag gör det ofta. Barnen lider nog inte av det. Men man själv mår så dåligt. Jag måste försöka få lite mer tid med var och en när Mats är ledig. Det är även viktigt att han också får det.
 
Men vi gillar att göra saker tillsammans. Jag brukar cykla iväg med Helmina ibland på kvällarna. Då får vi lite extra mystid. När Mats är ledig hittar vi alltid på saker tillsammans. Vi tycker bäst om att vara i  samlad trupp.
 
Nu är klockan alldeles för mycket. Har försökt att beställa kort, men som vanligt så strular det. Nu lägger jag ner och går och lägger mig.

Inga kommentarer: