torsdag 2 maj 2013

Ny Header

Ett stort tack till min vän Sara som fixade en ny fin header till min blogg. Lite ovan bara, men vänjer mig nog snart.

Klockan är snart 23:00 och vi ska väl strax gå och lägga oss. Blev ett lyckat Tupperwareparty ikväll, med lite grannmys efteråt. Imorgon ska vi till Eskilstuna och mysa med Julia. Vi ska även hämta en cykelkärra som vi köpt av henne. Helmina längtar så mycket. Imorse när vi gick till dagis mötte vi Paulina på vägen med sin cykelkärra. Helmina frågade på en gång ifall hon fick åka med. Hon tycker att det är så roligt. Så vi får väl cykla runt med henne i helgen kan jag tänka mig.

Hon är inne i en rolig period just nu och frågar om allt. Under tiden vi gick till dagis så hälsade jag på några på vägen. Hon frågade på en gång vem det var. Jag vet inte vad hon heter svarade jag. -Vart ska hon? frågade hon då. Så rolig som måste veta allt.

När vi kom fram till dagis så skulle de gå på utflykt till skogen. Helmina var så lycklig. Är så nöjd med valet av hennes dagis. Tack vare dem så är hon snart torr. Hon är så duktig att gå på toan och pottan.

Inga kommentarer: