fredag 21 oktober 2011

Turkiet

Vi har haft en superbra vecka i Turkiet. Precis vad vi alla behövde. Perfekt att åka i slutet av säsongen också när man har småbarn. Det var första gången i Turkiet för mig och Mats. Jag skulle lätt kunna åka tillbaka. Supertrevliga människor, en massa shopping och lagom lång flygresa med barn. På söndag så stänger hotellet för säsongen. Det kan jag förstå då det blev ganska kallt på kvällarna. Dagarna var precis lagom varma och i havet var det runt 24 grader. Vi valde All inclusive och det var superbra. En massa god mat och efterrätter. Trodde att jag skulle ha gått upp ett ton tills vi kom hem. Men jag hade faktiskt inte gått upp ett kilo, skönt. Måste bara finna lite motivation att komma igång igen.



Helmina älskar spagetti.

 Nya ammningsmetoden för offentliga miljöer.


Vårt lag Döner kebab vann frågesporten.















Om du är nyfiken på var vi bodde så kan du kolla in det HÄR.

Inga kommentarer: