tisdag 15 juni 2010

Kakslottet



Igår så tog jag med pensionärerna till Taxinge slott, även kallat kakslottet. Vi måste börja åka dit oftare, det är så himla vackert. Man kan ha eget fika med sig och sitta på en filt vid vattnet och mysa. Men ska man fika där så låt alla välja varsin bit och dela sedan på dem, då får man smaka mer. Man orkar bara en bit av något annars. Kan rekommendera pistagebiskvierna.

Idag så ska jag och pensionärerna åka hem till Börje och äta lunch. När jag berättade det för Jessica så sa hon att jag snart kan börja gå till PRO också. Då kan jag ju följa med farmor dit. Nu när jag är sjukskriven så är det ju bara pensionärerna som är hemma. Jag ska ju försöka komma ut och träffa folk. Stackars mormor och morfar, de kommer inte att bli av med mig.

Imorse hade jag en sådan foglossning så att jag skrek till flera gånger. Det bara låser sig och gör så jävla ont. Så jag får gå runt med brottarbältet som jag fått låna av Jessica. När man spänt åt det ser man ut som en falukorv med ett hårt åtdraget snöre om midjan.

Inga kommentarer: