fredag 11 september 2009

5 september

Jag vill dra tiden tillbaka till den 5 september. Då jag blev fru Samuelsson. Jag kan från och med nu säga att jag är lyckligt gift. Det var en helt fantastisk dag och jag vill tillbaka. Njuta lite till.

Jag har haft lite panik angående graviditet. Det har känts så konstigt att inte vara gravid. Självklart vill jag vara gravid nu men jag känner inte längre samma press. Jag tror att det är efter bröllopet som det har lugnat ner sig. Jag kopplade verkligen av och släppte loss. Det var så skönt. Jag behövde det verkligen. Jag suger fortfarande på karamellen. Känns så tråkigt bara att jag aldrig mer kommer att ha min vackra klänning.

Åh, jag bara ler när jag tänker på den dagen. Varför kan man inte dra tillbaka tiden?

1 kommentar:

Mahatma sa...

Använd klänningen när andan faller på...synd om den bara ska hänga där...kanske på er bröllopsdag?!